Skolk..

Skippade fysiken idag. Orkade bara inte komma dit på morgonen för att reta ihjäl mig på honom när han gör fel. Hörde att han gjort 4 fel på tavlan idag*mummel*. Och sen skulle jag ha lång håltimme till ett.
Så jag sov nån extra timme. Fast jag sov inte så där bra. Drömt en massa inatt med. Faen vad trött jag e.. Massa sömntabletter kanske funkar?

Mina resepengar från praktiken har fortfarande inte kommit... Har 5.23 kr kvar på kontot*höhö*. + 55 kr från Ida, eller nja sen blir det minus 55 kr som jag e skyldig en brandman... Och en hundring i plåntan lever jag av. Snart studiebidrag. Jag har ju faktiskt betalat telefonräkning på 198 kr denna månaden.


Idag ska man träna ;o) Sötizen var med i tidningen idag, reklam för deras gym. Får se om man ser honom när man går*ler*.
Undra om det blir Yoga idag...Det ska visst vara väldigt jobbigt.

Fia var väldigt busig i morse, fick ju underhålla henne lite. Nu sover hon i badkaret...

Nähe jag ska väl göra mig iordning, får se om grållen startar oxå...

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits