Snö, snö och ännu mer snö

Nu har jag gjort en massa med projektarbetet, men det är en lååång bit kvar. Men som sagt, man lever bäst under stress*höhö*..
Och denna snö vill inte sluta komma. Visst det kan vara fint ibland, men nu e det för mycket, särskilt på vägarna.

Idag på fysiken gjorde jag alla uppgifter som skulle göras*wow*. Ska få fart på fysiken med tänkte jag.

Idag blir det rotmos*mumma*.

Nu kom jag på att jag har religionläxa*blä*. Jag kommer inte bli religös endå så varför läsa religion? Okej man kanske ska lära sig andras religioner men hallå, jag kommer inte fatta hur de tänker iallafall, synnerlighet inte de där nere...Men men, man lär sig så länge man lever heter det ju.

Dagens låt: Bryan Adams - Here I Am

Men sucka, nu vräker det ner snö, snälla SLUTA!!!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits