Sova i badkaret

Sitter och väntar på att religionen ska börja. Har haft historia idag, fick tillbaka provet, VG ;o) Trodde inte att jag skulle få det men det är bara till att tacka och ta emot.
Drömde en massa inatt igen, men det var så invecklat och krångligt så det är ingen idé att skriva.

Ska snart få bensinpengar från skolan, har skrivit i bankkontonummer nu så man får hoppas att det skönts på ett bra sätt.

Lilla Fia saknar Ludde. Hon är så deppad nu. När jag badade igår så låg hon på golvet och väntade, sen när jag gått upp så hoppade hon i badkaret och skulle sova där. Fattar inte varför hon ska sova där helt plötsligt.

Hade huvudvärk som satan igår, kom på att jag hade haft linserna för länge denna månaden. Men nu har jag bytt och huvudvärken försvann idag. Skönt, men jag kunde inte göra läxan igår. Hade frågor i historian. Men när vi skulle gå igenom dom så räknade jag ut vilket nummer jag skulle få så jag hade gått om tid att ta reda på svaret i boken*hehe*. Gick alldeles utmärkt.

Måste snart skaffa sommarjobb, borde ha gjort det för länge sen men det e så mycket nu.

Nähe historian börjar la nu. Måste kila vidare. Slutar ju sen*gött*

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits