Stackars Fia

Å stackars Fia. Hon låg på mattan bredvid där soffan var. Hon låg och tittade på det tomma utrymmet. Hon kan nog inte heller förstå att han är borta.
Fia har legat i lillmattes knä nästan konstant. Har bara suttit här. Tycker det är så hemskt att vara där nere. Ludde var ju alltid där.
När jag tappade ett chips i förgår böjde jag mig snabbt ner för att Ludde inte skulle ta det, han sitter ju alltid under vardagsrumsbordet när vi tittar på tv. När jag precis skulle ta chipsen kom jag ju på att han var ju inte där. Hela tiden påminns man.
Nu ska vi ge all kärlek till Fia, hon sover själv om nätterna nu. Jag försökte ju ha henne hos mig förra natten men det gick ju inte.
The life goes on...


Dagens låt: Tatu - Gomenasai

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits