Täppt

Kan nån säga varför jag har varit täppt i näsan denna veckan? Men jag inte sjuk eller så, bara täppt, tycker inte om att behöva andas genom munnen. Kan det vara för att jag kramade om en brandmästare med förkylning? Tveksamt, förkylningen började gå över på han juhe... Kanske e kylan...

Det blir bio idag. Kl. 21.00 börjar filmen i Karlskrona. Ska bli kul ;o)

Läser religion just nu, samtidigt som jag tränar. Med hantlar och gummiband med mera.. Man tager ju vad man haver när man inte har pengar till gym.

Kanske ska bädda med. Har inte orkat. Jessan och Daniel var ju här så man har suttit där nere ett tag. Vill ut en runda med Ida men hinner ju inte. En annan dag...

Förbannade näsa....

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits