Tjejmiddag

Gick upp halv 12 idag, äntligen utsövd. Drömde en massa inatt med... Men det var så rörigt och konstigt så det e ingen idé att skriva. Har drömt varje natt nu sen Ludde dog..

Fint väder är det idag oxå. Ska kanske på bio ikväll, Jessan och Daniel är inte säkra längre om det blir bio.. De kommer hem till middag, så vi får se hur det blir. För då skulle vi se Brokeback mountain, den dära bögfilmen i western.

Tjejmiddagen igår var kul. Inte van att prata med så massa tjejor, brukar ju bara vara med brandmännen*ler*, och där pratar de inte om klänningar och håruppsättningar. De pratade ju om balen så jag hade ju inte så mycket att prata om dära*höhö*. Men roligt hade vi, vi spelade Twister oxå*höhö*. Fast jag drack ju inget, körde ju bil. Vi fick kycklingsallad, bål, godis, kladdkaka och glass*mumma*. Det var en lyckad träff iaf. Vi var ca 18 st...
Körde hem lite över elva, kom ju vid sex. De ville att jag skulle hänga med till Karlskrona och festa för jag hade ju bil men det orkade jag bara inte. Är ju en dag idag med.

Skönt att det löste sig lite Ida och att hon ringde. Tänkte på dig igår.. Bamsekram till dig gumman.

Hur e det att vara sjukskriven Daniel? Du hoppas väl runt i lägenheten och lider av tristdess ;o) Krya på dig!

Nähe jag har ju som sagt en massa att göra idag. Religion och projektarbete står överst på listan.

Dagens låt: Lasgo - Something. Jättefin låt med lite technostil.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits