Tyst

Detta var alldeles fel tajming. Jag ligger redan efter i skolan och har missat 3 dagar(Lund i onsdags). Skulle egentligen gjort lite på projektarbetet idag, men jag har ingen ork. Det enda jag har orkat är att titta på blåljusavsnitt, så man tänker på annat en stund. Och tröstätit på chilinötter. Mina kinder är uttrokade av alla salta tårar.
Tittade på filmer och kort på Ludde. Kan fortfarande inte fatta att du inte finns mer. Det svåraste blir nog att acceptera att han är borta, men jag vill ju inte att det ska vara sant. Det är många som fällt många tårar för honom, även utom familjen.

Var så hemsk när vi skulle äta middag idag. Ingen som satt ute i vardagsrummet(utkörd för att inte tigga) och som väntade på mattes goda mat. Det kommer bli svårt att glömma dessa rutiner. Det är så tyst hemma nu. Ludde låg ju jämt och snarkade eller andades tungt. Men det är dödstyst.

Tack för att vi fick den stora äran att leva med dig Ludde.



Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits