Utländsk dialekt

Snacka om att man var effektiv på håltimmen idag, inte... Tecknade lite ord var det enda jag gjorde. Tappat lusten totalt med allt som ingår i skolan. Fast det var väl ingen nyhet?
Men jag hoppas att det blir bättre efter morgondagen, där brukar jag få en massa energi. Även om jag förbrukar mest energi där*höm*.

Sitter och väntar på att bussen ska komma. Är trötter nu, tur att det är fint väder nu iaf. Ska väl gå ut en runda sen, Ida kanske vill hänga med? ;o)

Har inte varit med henne sen lördags*saknar dig*.

Hur gick det på fysiken då? Jo jag hängde väl med rätt bra på genomgången, utom när jag irriterade mig på att han gjorde fel den förbaskade läraren*gah*. Och sen när vi skulle räkna själva Lotta och jag gick det väl inte så där bra. Vi började väldigt seriösa men sen började jag prata med utländsk dialekt och så urartade det helt....Som vanligt med andra ord.

Nu ska jag hem och hjälpa mammsen laga maten. Hon är ju trött konstant nu, antar att hon får ha det så hela tiden. Om det bara fanns något jag kunde göra. Hon drömmer sig bort till Italien rätt mycket tycker jag. Ingen som vill skänka några tusenlappar till en sjuk mor?

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits