Vattenpöl ;o)

Skrev jag att jag höll på att backa på en cyklist häromdagen? Nä tror jag har missat det.
Hur som helst så skulle jag backa runt ett krön till vägen jag kom ifrån. Tittar ju över min högra axel, ingen bil, ingenting, tittar över min vänstra axel, ingenting där heller. Tittar tillbaka över höger axel, tvärnit, precis bakom mig går en cyklist med sin cykel. Lite läskigt för jag vet att jag tittade noga men endå hade jag otur och missade honom när jag vred på huvet... Men sen gick han ju inte på ett övergångsställe, då får man nästan skylla sig själv*hehe*. Och jag rörde honom aldrig heller, inte vad jag hörde*ler*.

Idag körde jag mamma till Linslöjden med min bil. Tyckte hon kunde åka den lite. På hemvägen var det en baotamegajättestor vattengyttjepöl. Hehe...gissa vad man gjorde? Jo man tar ju sats så man hinner upp i 50 och sen swosch. Det skvätte rejält på båda sidorna och hörde hur det stänkte under bilen*höhö*, jag garvade ihjäl mig medan mamma skymde huvet med handen, hon skämdes. Sådär 50 meter längre fram går en gammal kärring, mamma tyckte hon såg rädd ut ;o) Fast jag måste påpeka att ingen var i närheten av denna vattenpöl... Jag ska ju endå tvätta den på brandstationen på lördag så lite kul ska man väl ha tills dess*thihi*.



Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits