Vill sova

Usch det var jobbigt att gå upp idag. Särskilt när man drömt en massa och att det var liv ute idag. Antingen grannen som piskade mattor eller fåglarna som gick på taket.
Jag vill sova...
Skulle hälsa på Ludde när jag gick upp idag, men kom ju på det rätt snabbt.... Undra när man slutar att tänka så. Det tar nog ett par veckor innan man vänjer sig.

Längtar till lördag, brandstationen e det som gäller då ;o)

Sitter i en datasal just nu, ska snart gå och käka friterade kycklingbitar med currysås*mumma*.

Har haft tradig fysik, läraren gjorde en massa fel som vanligt på tavlan*grr*.
Nu har jag håltimme till ett, då har jag teckenspråk och sen trendträning. Ska använda de nya byxorna jag köpte på börjes.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits