Carola rules!

Pappa tog en semesterdag för att fixa min bil. Så han svetsar för fullt. Bärarmarna (trodde det hette bärramar innan) fick han bort efter mycket möda. Underredet är som en schweitzerost. Så han har lite att göra. Hade jag varit friskt hade jag hängt med så jag fick lära mig svetsa.

Men istället sitter jag här hemma. Ensam...

Aja, jag har det väl rätt så bra ändå. Vaknade rätt tidigt och snoozade lite. Pirrade i magen när jag tänkte på studenten. Fick vilken underbar dag det ska bli. Jag längtar så in i bomben :o)

Tittade lite på ESC igår. Snacka om dåliga låtar och framträdanden. Utom Carola då, hon var bra som alltid. Trött på att massa folk klagar på henne. Jag förstår, hennes tro kan ju vara lite underlig. Men så typiskt Sverige (och Norge), så fort någon inte är som alla andra ska det tryckas ner. Eller så är väl folk avundsjuka på hennes otroligt starka röst. Hittar ni en som sjunger bättre i Sverige så kan ni ju tipsa...
Nä, jag hejjar på denna kvinnan som står för sin röst och inte klär av sig för att få röster som de flesta andra.


Hehe det är inte många som har en egen låt...

Dagens låt: Lasse Stefanz - Emelie

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits