Fel låt vann

Jaha då var den helgen gången.
I lördags tittade man på Eurovision. Och jag tyckte inte att de löjliga monsterna skulle vinna. Vuxna karlar som går på maskerad*sucka*. Nä jag hejjade på Carola. Den starkaste artisten av de alla. Synd att Europa inte tyckte samma sak. Men att komma femma var inte fy skam.

Igår så fiskade jag med Ida, brorsan, syrran och svågern. Kul hade vi, utom Daniel som satte kroken i trädet på första kastet*hihi*. Jag har varit med om samma sak men kunde åtminstone klättra upp och lossa den. Kroken sitter fortfarande kvar där uppe i det blå.
Men sen fick han ju fisk efter bara några försök. Och jag som fiskat där dag ut och dag in...*hmf*. Nybörjartur ;o)

Idag fick jag reda på att jag fick MVG i projektarbetet*tjohooo*. Och sen VG i Caden. Men det är jag nöjd med.
Ska strax gå och samla ihop lite betyg till.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits