Fullt upp

Oj det har hänt lite denna helgen.

Fredag - Lan
Ida och Stranne sov över så fortsatte vi på lördagen. Firade Björn som fyllde år. Ida, Björn och jag var ute i havet och fiskade sill. Det var hur kul som helst. Jag fick 9 st!! Och en baoutastor. Vi fick sammanlagt 23 st. Härligt att åka båt på havet i solnedgången.

Sen körde vi hem och Ida å Björn tittade på film. Jag gick och lade mig. Ida sov över.
Vi plockade ihop datorerna på söndagsmorgonen, firade mors dag, var hos farmor...

Idag var jag ledig.
Mamma och jag var i stan och köpte kläder till studenten. Tror jag gick igenom hela butiken, är ju en aning kräsen om man säger så. Men jag blev nöjd, har dock ett linne och skor som ska köpas...

Sedan fiskade Ida och jag i åa. Jag fick min första gädda!!! Jippieee! Fast den var liten...Bildbevis kommer väl sen.

Och idag körde jag för första gången på 6 veckor. Det var som att ta körkort på nytt. Fan vad det var underbart. Fast det var pappas bil, blir ju ännu roligare när det är min egna sen. När den nu ska besiktigas.

Imorgon är det brännbollsturnering. Jag som älskar brännboll*buuää*. Skulle inte jag kunna slå så springer de andra åt mig? Det som e så kul. Fan jag missar så jädra mycket nu. Orättvist....jag lider så förbaskat...

Brandstationen nästa lördag, vad jag har längtat.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits