I can´t live

I can´t live

Ludde tyckte inte rikigt om att duscha, men det var ju rätt skönt med hård stråle.
När ska jag komma över honom? Ser jag en bild av honom ibland så brister hjärtat och jag storbölar som en liten barnunge. Han var min bästa vän. Han är och kommer alltid vara det.

I can't live
if living is without you
I can't give
I can't give anymore

Well I can't forget this evening
or your face as you were leaving
but I guess that's just the way the story goes
you always smile but in your eyes your sorrow shows
yes it shows


Without you med Mariah Carey eller Kelly Clarkson, båda lika fina.

Jag borde plugga fysik. Men jag orkar inte, känns som om jag snubblar vid mållinjen.
Jag orkar inte dra dig oxå Lotta, snälla ryck upp dig, för min skull, snälla.

Jag kände den okända parfymdoften idag igen, fast i köket. Var själv inne och det är en parfym som äldre damer har på sig. Man skulle lukta på mormors folkdräkt. Men jag vågar inte, rädd att bli besviken. Jag vill så gärna att hon är här omkring.

Jag vill ut och springa på en mysig stig med fina träd runt omkring sig. Solen ska skina och fåglarna kvittrar, kan man må bättre då?
Men det går ju inte. För dessa j*vla kryckor.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits