Inte ett G till

F*ck, jag fick bara G på GIS-provet, 16 av 34,5. Hur fan kunde jag få så lite? Det kändes ju så bra.
Nu kommer jag aldrig få MVG i GIS, vilket leder till att betygssifforna inte blir så höga.
Det som började kännas bra i skolan nu ju. Och så kom detta bakslaget. Jag tyckte jag kunde det så bra och skrev mycket på alla frågor. Jag fick bara veta resultatet så jag vet inte var jag gjorde fel.

Sov dåligt inatt, hade så ont i benet när jag vaknade. Ska bli skönt att gipsa om det.  Snacka om att jag är halvdöd idag. 

Mamma kommer om en halvtimme. Ska bli kul att åka med nån man känner.

Sa jag det att min bror och jag gjorde bältesundersökning? Jag kan inte komma ihåg vad jag skrev. Iaf så börjar jag bli klar med biologibreddning. Redovisning för klassen på tisdag och sen göra klart affischen ;o)
Sen är det bara resten kvar.
Och jag tappade motivationen på GIS-arbetet nu när jag bara fick G på provet. Har fått ett nummer till en tjeja på vägverket där jag kan få statistik om trafikolyckor i Ronneby Kommun. Ska sätta in det i en karta på GISen och se var det har hänt flest olyckor. Ska bli intressant.

Men pratade nyss med läraren i GIS, det är iaf inte omöjligt att det blir VG.
Får väl nöja mig med det.

Tack Lotta för servisen av maten idag. Känner mig som en plåga för dig.

Jessan och Daniel, nu får ni ju skriva om på det nya gipset juhe. Undra vad läkaren säger när det står KLANT...

Kommentarer:
Postat av: Anonym

Läste här nedan om brandkvinnan :)

Fan vad löjligt att han frågade det, rullbandstestet är väl inget bevis på att man är en bra brandman, det är ju fan knappt tungt... Kämpa på, Du får garanterat jobb... Lycka till :)

Men jag undrar vad du läser eftersom det står att du blir klar om 2,5 år... SMO är ju bara 2. ?

2006-05-04 @ 12:55:53
Postat av: Brandkvinnan

Ja det var ju en dum fråga av honom.
Tack :o)
Jag skrev det för några månader och då räknade jag ut hur lång tid det skulle ta innan jag blev brandman. Alltså ett halvår innan jag ev skulle börja ;o)
Ska nog ändra det så det blir tydligt =o)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits