Isch

Hjälp, jag får in mer fingrar under gipset och det beror inte på att att gipset blivit större. Min vad har blivit mindre 8oO (ska vara en smajlis med stora ögon och gapade mun).
*snyft*
Jag får börja hårdträna. Men om jag nu tränar så måste jag ju träna min andra vad lite. Tänk om jag alltid kommer ha olika stora vader*gulp*. Fast det tror jag inte, eller?

När kommer Narnia? Ska jag skicka en påminnelse? Tur att ni inte brukar hyra filmer för då hade ni fått betala massor*thihi*.
Nä det e lugnt, jag hinner inte se på den ändå på ett bra tag. Sådär efter den 20 maj då betygen är satta.
Om 17 dagar alltså.
Då ska jag hinna teckenspråksprov med 750 ord, fysikprov på hela Fysik B,  redovisning om religionsbok, redovisning om projektarbetet, redovisning om biologibreddning, GIS-arbete (som jag inte börjat på än), religionsuppsats (på knappt 3 sidor), 50 historiafrågor och en bilbälteskampanjaffisch.
Wei, vilken underbar vår.

What a wonderfull world this could be....

Dagens låt: Backstreet Boys - The Call

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits