Jippiee =)

Idag är det mycket bättre. Jag kommer få högt betyg i Biologi breddning fick jag reda på ;o) Och så gick GISen kanon. Nu är det bara religonen kvar. Men det ska inte ta så lång tid.

Vad glad jag blev när jag fick reda på att syrran fixat lastbil till min student. Fatta vad häftigt :o)
Tack underbara syster!

Jag kom hem kl ett idag, käkade lite mackor och fastnade vid tvn. Och nu fastnade jag här.
Får snart ner och göra maten.

I början av veckan gick jag för mycket på min lilla fot. Orkade lixom inte använda kryckan nån meter utan haltade fram. Men det var inte så smart, var väldigt öm på kvällarna. Men idag så var jag försiktig så det värker inte idag. Ska nog ta det lugnt, men det är ju så svårt. Är så trött på kryckorna ju...

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits