Kompletering

Fan...
Jag måste kompletera i religionen för att få VG. Fick ju bara G på provet då vid den tiden Ludde avlivades. Men jag fick en chans till. Ska skriva lite om ett par frågor. Ska vara inne senast måndag. Men jag kunde ju mejla tidigare.

Har haft 3 timmar fysikprov idag. Fan om jag får IG på det med. Då bryter jag ihop.

GIS-arbetet ser ljust ut iaf. Ska göra klart resten nu. Taxin går om 1 ½ timme.

Har bara GIS imon. Ledig på fredag. Då tänkte jag göra religionen eller göra den imorgonkväll. Så slipper jag någonting på helgen.


Jag sover dåligt. Svårt att somna och drömmer en massa. Drömmer gör jag varje natt även om jag inte skriver här. Orkar liksom inte skriva varje gång.

Just det ja. Projektarbetsmöte. Ska se om jag hittar läraren.

Många betygsamtal nu. Fick VG i historian iaf.
Ligger på 15,2 just nu. Livet är hårt. Men snart är det studenten, snart...

Dagens låt: Smokie - Only you

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits