Mitt fina gips

Mitt fina gips

Taadaaaa!
E det inte snyggt?
Har aldrig sett något sådant gips innan. Och så ska man se det på just mitt ben*sucka*.
Visst ser benet litet och tanigt ut? Snacka om att jag ska träna vaden efter det här..

Var hos syrran igår och fikade å tittade på en rolig film (som vi aldrig fick se klart på*hmf*).  Men men, det var trevligt och så fick jag hem Narnia*jippie*. Den ska jag titta på ikväll tänkte jag. Efter pluggandet då. Får idag ska jag göra massor var det tänkt.

Jag hoppade upp till tredje våningen själv men sen på nervägen så fick jag hoppa upp på brorsans rygg. Fint med skjuts ;o)
Och så stylade brorsan med blå neonljus under och i bilen, snacka om att folk glodde*hehe*. Vill oxå ha sånt, men jag är för rädd för poliser, inte för att man ser dom så ofta. Men det är dom man inte ser som man ska passa sig för.
Blev omkörd av en civilare för att tag sen. Såg inte det då utan när de hade stoppat några längre fram så kände jag igen bilen*fräckt*. Tur man håller hastigheten.

Vackert väder idag med. Får se om det blir något solande idag.

Om 17 dar fyller jag år ;o)
Min önskelista:
Plattskärm (jag vet jag kommer inte få det men nåt för man ju fylla listan med)
Brännarskivor (brist på det nu och måste bara ha det)
CD-skiva av Juanes (spanska är det vackraste språket)
Hmm pengar (kan man inte få för mycket av)

♥♥♥♥♥♥ Kolla jag kan sätta in hjärtan ;o) Synd att man inte kan få färg =(


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits