No feets, no feets!

Sa nyss till pappa: No feets, no feets! (om ni känner igen "no hands, no hands" från Pretty Women). Men istället för att släppa händerna så lyfte jag både fötterna i luften och höll mig i kryckorna. Pappa höll för ögona, fegisen. Iförsig, jag stod knappt en meter från trappen men ändå....

Gissa vad som ska hända på friluftsdagen den 23? Innan har det varit vanlig brännboll och liknande. Nu ska det vara ridning, tennis, skytte, segling, boule, golf, bugg, linedance m.m.
Jag ville ju välja ridning men fick inte för pappa, han tyckte inte jag skulle utmana ödet. Men hallå, man får rida på fritiden på en ridskola, gratis!! *snyft* Varför ska jag alltid missa sånt kul? Varför just jag?
Men skytte ska jag banne med vara med i. Vann man luftpistolsskytte i Modern femkamp så har man väl bra chanser här.

Någon ringde på moppen idag, de ska kolla på den imon*buä*. Om man skulle rymma med moppen*höhö*.
Men iförsig, jag får en liten del av pengarna som ska läggas på bilen. För pappa har fått ta två bärramar till min bil, 500 spänn.... styck!! Det blir ju en tredjedel av vad hela bilen kostade. *bahh*

Jag kommer få MVG i trendträning ;o) Tjohooo!!!

Och solen skiner men det blåser ju som fasens.
Nähe keep going, kanske blir Narnia som gäller ikväll :o)


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits