paparatzifotografer

Är det bara jag som irriterar mig på dessa paparatzifotografer?
Såg ett program på tv idag. Fotografer kör ju upp kameran i näsan på kändisarna när de ska handla eller nåt. Jag förstår inte att det kan vara lagligt.
Okej är man kändis så kan man väl bli plåtad då och då men att följa efter och jaga kändisarna som inte får vara ifred är väl till att överdriva.
Att se någon kändis topless skiter väl jag fullständigt i? Herregud de är ju vanliga människor, inte några jädra gudar*åå*.
Inte undra på man läser kändisar som har bråkat med paparatzi. Jag hade blivit vansinnig om folk smyger och fotograferar mig när jag är hemma och tex solar.
Jaja jag var bara tvungen att klaga av mig lite.
Jag ska iaf inte bli kändis.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits