Pust, stånk och stön

Så gott har det nog inte varit att ta ett bad på mycket länge. Vad skönt att få ha båda fötterna i. Kliade så gott med tvättsvampen på benet*ryser*.

Idag har det varit en lång, stressig och jobbig dag. Jag klarade av ett prov, gjorde klart affischen, lämnade in religionen och försökte på GIS-arbetet. Det sista vill bara inte gå och det ska var inlämnat på måndag. Yes, visst att det kommer gå.

Taxin var 20 min försenad idag*hmf*...

Vi har fått lite mer info om studenten oxå...

Jag är öm i hälen idag efter att ha gått runt som en virrhjärna..

Solen skiner och jag sitter här och lider medan det i benet svider. Erkänn att du blev impad där?

Nä.. jag tänkte försökta göra lite läxor så jag slipper lite i helgen men det har jag tänkt i ett par timmar nu och det går inget vidare.

Sitter och roar mig åt Daniel ;o) Man hinner ju skriva en hel uppsats innan du svarar på msn med ditt pekfinger*thihi*. Nä nu ska jag vara snäll. Alla skriver sakta i början, andra lär sig aldrig :o)

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits