Solat (stekts)

Idag gick jag upp halv tio. Pappa gjorde ett par mackor till mig och efter ett tag med korsordslösande så hoppade jag upp (gick upp stämmer ju inte riktigt) och gjorde klart de 50 frågorna i historian. Det blev sammanlagt 13 A4! Hoppas att läraren blir nöjd för det var ett jädra jobb.

Sedan har jag solat nån timme, ska bli brun till studenten har jag tänkt. Men jag vet fortfarande inte vad jag ska ha för kläder. Några förslag? Obs, inte kjol eller klänning ;o)

Fastnade vid tv tills nu. Förutom att jag tvättade mina tossingar. Tår alltså. De får ju inte så mycket bad på den foten...
Och jag håller på att lära mig gå på nytt. Fast jag lägger inte många kilo på foten iaf. Men det går väl framåt.

Ska kanske till Jessan och Daniel senare ikväll. Får nog be brorsan om lift till tredje våningen. Så tung är jag väl inte? :o) *höhö*

Dagens låt:  Shakira feat.  Wycleaf - Hips Don´t Lie

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits