Svullet

Hmm... jag är inte så smart ibland.
Hade tagit ett slags stöd för foten med snören och band som mamma hade haft för sina överrörliga fötter.
Det var inget fels alls med det stödet, tvärtom, det stöttade min stackars fot alldeles utmärkt.
Men jag hade den där saken lite för länge idag. Så när jag titta till så var benet ovanför stödet så uppsvullet  som jag aldrig sett förut.
Men det var inte så svullet där nere vid foten iaf*ler*.
Så nu blir det alldeles vanligt bandage istället.

Blåmärket växer lite tycker jag. Det är ju blödningar inuti foten som vill komma ut. Men det blir bättre och bättre med foten, tack och lov.

Tvättade min cykel idag, den var lite skitig. Tyvärr kunde jag inte provköra den nytvättad så det fick Daniel göra åt mig. Och så fick jag ju servis med slang å sånt.

Å vad Fia e jobbig...Så kelet när jag sitter vid datan (å överallt).


Ska strax upp till Ida. Har inte sett henne på tre veckor nu. Äntligen är du frisk :o)

Hoppas du mår bättre Lotta. Jag kanske kan ge dig mina kryckor att stötta dig med? Kanske känns bättre då, jag är inte så bra på att stötta dig just nu känns det som. Jag kan ju inte ens stötta mig själv ;o)

Å Fia dreglar, så mysigt....

Skulle egentligen varit på stationen idag, var en månad sen jag var där nu. Suck, det dröjer en månad till, dagen efter studenten jobbar dom. Om man orkar gå upp på lördagen då...
Saknar dom =o(

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits