Ta ungen i öat

Då blev man av med redovisningen i religionen. Allt fixar sig mer och mer tycker jag.

Är ensam hemma för tillfället. När jag kom hem så släpade jag två stolar (en åt gången) ut på altanen för att kunna sola. Ja jag satt där väl i tio min så gick solen imoln. Och det var inget litet moln, så jag frös och fick hoppa in.

Sucka, den dära ungen som grannen har skriker som om han vore ikläm jämnt. Den saken har väckt mig flera ggr...
Bara jag inte blir moster till sådana gap-ungar för då tar jag ungen i örat tills den slutar gala ;o) Nä så hemsk e jag inte*höhö*. Ska bli kul när den dagen kommer =o) Undra vilket ord jag ska lära den först. Fan är ett bra ord har jag hört...

Jag har blivit beroende av att skriva här. Det är ju mitt sätt att rensa tankarna lite, som ni kanske har märkt?

Alla taxichaffisar säger att hästar är farliga eftersom alla jag har åkt med frågar vad jag har gjort innan jag knappt hunnit in i bilen.
Nyfikna är dom. Om man skulle dra till nåt. Jag krossade foten under en ångvält och har 30 plattor och dubbelt så många spikar*haha*. Nä så kul ska vi nog inte ha...

Någon som såg Grey´s Anatomi igår? Det är så spännade, hoppas Shepard väljer den studerande läkaren.

Nähe får väl försöka börja med maten.
Hejsvejs


Kommentarer:
Postat av: Anna

Alltså, jag skrev en kommentar hos dig igår, men den har försvunnit. *skitbloggertramssomaldrigfungerar* Så jag skriver om den. Det var om det där med attityderna man kan få när man säger att man ska bli brandman. Jag är ledsen att behöva säga det här men välkommen till verkligheten darling. Så är det, och det är verkligen skittrist! Men vad man måste göra är att fokusera på dom som hejjar på en, dom positiva, annars kommer man gå under. Det verkar vara riktigt bra killar på stationen, se till att dom stöttar dig. Det kommer gå skitbra, helt klart, men det blir tufft med. Men jag tror på dig, du kommer klara det galant!

Postat av: Brandkvinnan

Tack för dina fina ord :o)
Oja de är hur goa som helst och stöttar mig. Har aldrig kännt mig ovälkommen där.
Ja tyvärr är det trist att många äldre är skeptiska. Men huvudsaken är att de man jobbar med tror på en sen.

2006-05-04 @ 11:35:03

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits