Blättan blättan

Märks det att jag har tråkigt?

Jag menar, jag brukar lixom inte skriva här så ofta. Men nu kan man ju inte träna och då finns en hel del fritid...
Hittade en så söt blogg som ni borde följa. Den hunden är så söt. Och valpen med som var på bild senast. Vill ha en sådan när jag blir stor...eller äldre...
En som har ena örat upp och ena ner :o)

http://blogg.aftonbladet.se/5240/


Medium börjar snart. Ska hitta lite till om brandförlopp å sånt. Lite tradigt faktiskt.
När jag ringde hem igår käkade hela familjen kladdkaka. Utan mig*buuää*. Ibland (jämnt) har man faktiskt hemlängtan. Särskilt när man är sjuker.
Om de där hemma vill ha hem mig oxå. Mamma sa i tisdags att jag kunde köra hem om vi hade mest praktiskta moment som jag inte kunde vara med på. Men så var ju inte fallet.

H lade upp massa fina bilder (jag som står bakom kameran) på sig själv i larmställ: http://firefighttjejen.blogg.se/

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits