Deppad

Jag är förvirrad. Men jag ska ta reda på vad som stämmer. Jag tänker för mycket, det är det som är problemet. Jag är för känslig helt enkelt.

Vi har börjat med brand nu. Skoj :o) Längtar tills vi ska rökdyka, krypa i tunnel och klättra stege. Sen ska vi kunna sätta ihop ett luftpaket i mörker :o) Men innan dess ska vi ha ännu mer risk. Det är ju så trist...


Har precis käkat kåldolmar*mumma*.

Hmm det är faktiskt varmt i rummet.

Vaknade i morse av ett jobbigt ljud. Trodde faktiskt allvarligt att jag fått tinitus...Kanske inte ska spela i bilen så högt. Men det var från mitt fönster det kom så det var nog inte tinitus denna gången.

Ikväll e det fotboll. Jag märker att jag har blivit lat nu när mörkret och kylan har kommit. Konstant trött är man. Massa bekymmer som cirkulerar i huvet. Känns som om man behöver lite ledighet. Har inte varit ledig i fem dagar i sträck förrens i påsk. Och då gick jag på kryckor halva veckan...
Men så e det väl när man börjar bli vuxen...

Fotbollen börjar om 2 timmar...

Kommentarer:
Postat av: Anna

Dom är bra mot dig på skolan då? Maila om du vill....det kan ta ett tag innan man ser det....

Postat av: Brandkvinnan

Oja de är snälla lärarna. Och klasskompisarna är helt ok.
Tack det ska jag göra om jag har nåt på hjärtat :o)

2006-11-07 @ 16:54:05
URL: http://www.brandkvinnan.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits