Here I Go Again

Klar med fönsterputsningen. Har lyssnat på denna låten, fast en bättre version än denna videon.
Skruva upp ordentligt i refrängen, du kan inte sitta still:

Whitesnake - Here I Go Again

Å nu kan jag med det här med att länka ;o)

I onsdags skulle jag testa rodd på 500 meter. Till storstäderna ska man klara det på under 1.45 min.
Jag hade inte käkat så bra den dagen och det var första gången på länge jag körde rodd i det tempot.
Jag tog det på 1.53 min. Alltså bara 7 sekunder efter när jag är otränad. Så jag tror inte det ska bli någon problem med rodden när jag e vältränad ;o)
Men efter det flimmrade det för ögonen och jag var helt slut. Så det blev inte så mycket gymmande den dagen. Jag stack och bastade istället. Det är så jädra skönt när det är varmt, sen att det bränns i lungorna är ju en annan sak :o)

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits