Jippie!!

Jag får träna =) Så underbart.

Jag var hos ögondoktorn idag. Pratade med en tanta som var gammelmormor. Intressant samtal. Hon hade varit konstnär och livnärt sig på sin hobby. Jag var visst den första tjej som hon har träffat som ska bli brandman :o) Hon hade 15 barn, barnbarn och barnbarnsbarn. Vad häftigt =o) Och pigg var hon oxå.  Hoppas jag är lika pigg  när jag blir gammal...

Hursomhelst sa sa doktorn att ögat var lite svullet fortfarande. Jag ska undvika att få en smäll i huvet i en månad (annars försvinner alla mina hjärnsceller). Men jag får jogga, styrketräna och ha linser som vanligt. Så jädra skönt. Linserna sitter redan i.

Väntar på att få styrketräna. Om jag var hund hade jag slitit i kopplet och tungan hade hängt ute av upphetsning ;o)

Har du någon navel kvar nu syrran? Den var ju uttöjd när vi sågs senast*thihi*.

Jag vet vad jag önskar mig i julklapp. En GPS. Det var ju lätt som en plätt att ta sig från galleriet Nova till lasarettet. Men tillbaka gick då fasikens inte... Fick flera beskrivningar men inget verkade ju stämma ändå... Eller så är jag kass på att följa dem...
Inga kommentarer H ;oP
:o)

 

Kommentarer:
Postat av: Lari

Ja det stämmer bra det.. jag går ju i revinge.. så det var där vi hade övningen..=)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits