Klarade provet :o)

Jag klarade provet :o) Det gick galant att sätta ihop andningsapparaten. Skönt att det är gjort.

Kunde inte sova förrens efter 12. Det var ett jädra liv ute i korridoren igår kväll.

Sen vaknar man i morse av en mardröm. Drömde att någon kastade knivar emot mig och jag kastade tillbaka dom i bröstet på mannen. Usch ser fortfarande framför mig när knivarna med lätthet gick in i köttet. Det är fan inte normalt att drömma sådana drömmar. *Suckar*

Jag orkade sen inte gå till första lektionen som var frivillig. Hade huvudvärk. Försökte vila lite men det var liv ute i korridoren imorse med.
Vill hem och sova i lugn och ro.

Har varit ute och gått i en timme. Har precis ätit. Ska snart till gymmet lite.
Kollar på Nanny nu. Det är väldigt gamla avsnitt =o)

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits