Kniven genom halsen

Ja det var väl inte världens bästa sovmorgon.

Drömde att en man skulle mörda min tjejkompis (vet ej vem) och mig. Min kompis tog en kniv och stack den mellan skulderbladen på honom men det stoppade inte honom. Då sätter kompisen kniven mot hans hals och försöker skära, utan resultat.
Då fattar jag mig kvickt, springer fram och tar kniven och sticker den flera ggr genom han hals så kniven kommer ut på andra sidan. Fan, jag kommer ihåg det så tydligt.
Han dog ju givetvis så vi klarade hos. Sen sprang vi för att inte bli inblandade i nåt.
Jag har tappat räkningen på hur många jag har satt kniven i för att inte dö själv.

H sa att jag måste haft något tidigare liv. Då tror jag säkert att jag var yrkesmördare...

Klockan ringde 8 men jag var så trött för folket hade fört liv mycket tidigare. Gick upp nio efter att snoozen hade gått igång en massa.
Sen vid frukost var jag för hårthänt mot marmeladen. Drog loss hela korken så det lilla som fanns kvar hamnade på mina byxor, golvet och bordet*suck*.

Men nu kan det ju bara bli bättre idag. Eller hur?

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits