Körde vilse i Lund

Okej... I fredags körde jag hem, lämnade H och P i Kristianstad. Åkte traktor med syrran min på hennes jobb. Hon vattnar ju grushögar nu när det e för skumpigt i dumpern för bäbisen.

Skönt att komma hem.

I lördags var jag med mamma på gravarna och sen handlade på Willys.. Sen hälsade vi på syrran och Daniel. Hade Fia med oss :o)
De har det så mysigt nu i den lilla stuan.

Min bil var stulen på lördagsmorgonen. Pappa hade tagit den till hans jobb och bytt däck å satt i temperaturmätaren. Snällt ju.

I dag har jag tagit mig ett varmt bad, varit i lantan och sen plockat svamp. Skulle hämta H i Lund på tågstationen. Tog ca en halvtimme innan vi hittade dit*grr*. Är lite arg på mig själv att jag inte hittade. Slurp sa det i tanken efter den stadskörningen. Så jag har suttit i tre timmar i min lilla bil till jag kom hit. Ska bli skönt att sova.
Börjar halv 10 imon. Gött!

Kommentarer:
Postat av: Anonym

Jasså? Varför sa du inte till att du var vid stationen - för jag jobbade där ju!!!! *grrr*

2006-11-06 @ 13:36:15
Postat av: Jocke

Man kanske skulle skriva namn också...

2006-11-06 @ 13:36:34
Postat av: Brandkvinnan

Jaså där ser man :o) Jag hade tyvärr inte lust eller tid att gå ut i regnet ;o) Aldrig mer jag kör in i Lund. Jag är arg på den staden.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits