Krig mot mamma

Mamma och jag hade lite krig nyss. Vi hade käkat sån dära schwartswartårta. Sen lade mamma min hand på tårtpappret så jag blev lite gräddig. Då började en lång kamp med att kleta ner varandra utan att själv bli nerkletad ;o) Jag lyckades rätt så bra *höhö*.

Haha min bror gick in i mitt rum när jag var i klädkammaren. Sen när jag skulle gå in hoppades han att jag hade glömt att han var där inne. Såg att dörren inte var riktigt mot väggen så jag slår bara till dörren*donk*... Han fick visst dörren på tån*haha*. ;o) Så lättlurad är jag inte...

Nähe jag har inte färgat håret idag, eller vaxat benen och inte heller varit ute och sprungit.
Men jag har putsat fönsterna. Alltid nåt eller hur? :oD

Jag har hittat låten som är i SJ-reklamen:

Camela - You Are Always On My Mind

Dessvärre hittar inte jag  på DC++ just när hon sjunger =o(
Däremot andra versioner av den.
Ingen som har?

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits