Malmö

En av bilderna från vår brandlabb...

Malmö



Fasikens vad kul det var att komma igång med träningen. Vi ska ju kunna 35 rep på 30 kg i bänkpress om vi ska till storstäderna.
Jag har ju inte tränat med de vikterna på 1 ½ år så jag trodde jag skulle klara iaf 5 rep. Igår på gymmet överträffade jag min förväntan: 16 rep :o) Tycker det inte var så illa pinkat för att inte har tränat hård på så länge. Så jag ser inte alls de 35 rep som en omöjlighet.

Idag var vi i Malmö och inventerade risker. Vi fick väl inte ut sådär jättemycket av dagen men vi hade kul när vi körde runt, runt.

Har precis satt upp min ljusslinga. Det tog sina svärord.. Hade jag varit hemma hade jag ju haft en lång bror men det hade jag ju inte nu. Men det blev väl bra ändå.. Kan inte ha det på så många andra ställen än runt hyllorna...

Var så jädra trött efter åkturen. Alla (utom han som körde hem)(och jag som filmade dom) sov sista biten.
Sitter och käkar choklad, har snart tagit hela chokladkakan från igår. Gott med mjölkchoklad med daim.



Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits