Sad

Idag hade vi sovmorgon fast jag hade ställt klockan på 8 så gick jag upp halv nio. Lite trögt att komma igång ibland.
Vi hade en lektion om sökteknik idag. Ska bli så kul när vi ska göra det praktiskt ;o)

Usch jag hade en otäck mardröm idag igen. Behöver inte berätta hela storyn men en kvinna fick sitt ben avslitet, med mening..
Mamma, jag vill inte ha det så här längre =(

*Ledsen i ögat*
Sad

Jag vill drömma fina drömmar.
Jag har haft otäcka mardrömmar flera ggr i veckan i så många år nu...


Idag har jag annars varit ute och sprungit, "fått" kakor, städat dagrummet, pluggat och tittat på Kustbevakningen.

Skulle egentligen till Lund och shoppa imorgonbitti men de öppnar väl inte förrens vid tio och då hinner jag inte om jag börjar halv ett.
Nähe ska väl förbereda mig för sängen snart.
Ha´de

Kommentarer:
Postat av: Helena

"fått" kaka....fniss..mmm.. tack! du är rolig du.. :)

Postat av: Brandkvinnan

Man kan ju inte skriva sno här på bloggen ;o)

2006-11-30 @ 09:43:27
URL: http://brandkvinnan.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits