Snygg ögonskugga

Snygg ögonskugga

Man ser inte så tydligt att pupillen är utvidgad på denna bilden men ni kan ju tänka er att det svarta var nästan ut till det vita ;o)

Mamma säger ju jämt att jag äter för lite. Idag käkade jag faktiskt för lite. Käkade bara ett päron och två plommon till lunch. Men det var väl för att jag käkade frukost vid nio.
Men nu har jag ätit skruvar och skinksås (som var äcklig). Så nu e jag mätt. Men lär bli hungrig om en timme igen - som vanligt.

Ska läsa lite om brandförlopp och brandskydd som vi har till fredag i basgrupp =o) Hoppas vi får börja elda på riktigt. Den goa brandmästaren kan ju visa att man inte ska elda med bensin *flinar stort*.

Jag fick inte igång Ice Age 2 på datan som jag ville. Hoppas att jag får igång en annan film idag. För det är mycket dötid idag.

Det värker inte så mycket i ögat nu.
Imon ska vi andas i masken tills luften tar slut och man tar på reserven. Men det kommer inte jag göra. Visst det låter kanske mesigt att inte göra det för ett litet öga. Men lyfta luftpaketet och bära på det kanske är ansträngande nog för mitt öga. Andas i mask har jag gjort några ggr förut. Och jag lär nog hinna med att göra det hedanefter oxå ;o)

Kommentarer:
Postat av: Martina

Hej! Stackare... hoppas ögat ditt blir bättre snart! Kram

2006-11-09 @ 16:36:45
Postat av: Brandkvinnan

Hejsan!
Tack det hoppas jag oxå. Men det är ju lite bättre nu iaf.
Kram


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits