Trött på eländet

Fan, jag tyar inte mer. Snart sover jag i bilen.
Gick och lade mig vid halv 11. Det var frid och fröjd ett tag. Sen var det liv ändå till en bit över 12. Men lite innan tolv skrek jag håll tyst och då började de iaf viska. Men de höll på att möblera om ett rum eller vad de gjorde. Sen blir det skrik och spring igen så jag flög upp och undrade om det var dom som höll på som barnungar. Det är XX sa den ena killen och låste in sig hos sig. XX var redan på andra sidan korridoren.
Som tur är för honom har jag inte sett honom idag.
Fan man blir ju så arg när man precis ska somna och så skriker dom till.
Tycker att de ska vissa någon respekt. De är så omogna så det finns inte. Suck...Och jag ska vara yngre än dom...

Sen kvart över sju får man ett mms av syrran som jag givetvis inte orkar svara på för att hon väckte mig. Hade lite svårt att somna för någon var uppe då och kan ju inte smyga. Hinner iaf somna och får ett sms till av syrran  kvart över 8 som undrar om jag fick mmset.
Svarade att jag sov.
Sen var ju ännu mer folk uppe så det var omöjligt att somna.

Under de smsen hinner jag iaf drömma om en psykopat som sitter i sin bil och försöker köra över folk. Jag försöker få syrran upp på en hög trottoar för att hon var gravid. Sen när hon är i säkerhet ser jag min bror liggans på gatan framför denna psykopaten. Jag försöker springa bort och hjälpa honom innan han blir överkörd men helt plötsligt är han borta och jag försöker gömma bakom ett hus för att vänta på psykopaten så jag kan kastade mig i hans bil och stoppa honom. Sen vaknade jag...


Idag hade vår basgrupp möte om vårt arbete som ska vara klart och redovisas imon.

Vid ett var det lugnt och tyst i huset så jag lade mig för att få en liten blund. Men efter tio minuter kommer grannen och sätter på rap-musik på full volym. Skickar ett sms men det tog ett tag innan musiken stängdes av.
Men lite sömn fick jag...
Förstår inte hur vissa klarar sig att lägga sig sent och gå upp tidigt. Fast de somnar väl direkt och drömmer inte hemska drömmar...

Ska bli så jädra skönt att komma hem. Fast sovmorgon får jag ju ändå inte på lrödag men det gör detsamma. Saknar de goa brandmännen ju ;o)

Kommentarer:
Postat av: helena

ohh shit jag önskar jag också kunde bli brandkvinna ;)är det inte jobbigt att vara ensam tjej typ bland massa snygga killar? fast alla kanske inte är så snygga. tihi
sen undrar jag hur mycket styrka är det liksom stor skillnad på o va tjej o kille??
// Helena

2006-11-27 @ 15:55:50
Postat av: Brandkvinnan

Varför skulle du inte kunna bli det? ;o)
Jag är inte riktigt ensam, finns en till tjej i klassen men bara jag ska bli brandman. nej det är itne jobbigt, bara när killarna är lite omogna i ett korridorliv..
Det finns några snyggisar iaf*höhö*
Det är ju en viss skillnad, jag måste ju träna mycket mer för att bli lika starka som killarna..

2006-11-27 @ 16:47:30

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits