Vad e det om.kom?

Idag skulle vi andas i masken. Vi fick sätta ihop luftpaketet. Kul att gå igenom det grundligt även om man hade lite koll innan så har man stenkoll nu ;o)

Jag kunde ju inte bära luftpaketet för ögat så jag satt bara ner och andades när de andra var ute i full utrustning. Men jag har ju gjort det innan så det var ju lugnt.
Jag hade ju med radion på och pratade lite med de andra där ute. Alltid lika kul att prata i radion :o) Sen hämtade jag min mobil och spelade Holly Dolly för dom på radion*thihi*. Men så har ju de på stationen oxå gjort...

Sen hade vi brandteori.
Och imorgon ska de elda i brandlabbet och då sitter vi i civilkläder i en typ biograf och tittar på. Får ju ta lite bilder då...

En händelserik kväll börjar - not...

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits