Var är hösten?

Var är hösten?

Vart tog hösten vägen egentligen? Jag har inte hunnit ta några höstbilder alls. Denna bilden är från förra hösten.

Har nyss skaffat mig en jättefin bild till min affisch :o)

http://stilbild.nu/index-filer/hett.htm

Ascool om man får uttrycka sig så. Tack Peter!

Vill med komma ut på övningsfältet och ta kort...

Har precis käkat mat. Ska väl göra lite på affischen. Eller ska man titta på en film?
Det är fotboll sen vid 8. Får väl vara med på det. Var ju inte med på det igår och några undrade varför jag inte var med. Man får ju ställa upp för laget, eller blir det motståndarlaget?

Jag tycker det är mörkt om dagarna nu. Får skaffa lite mer ljus och liva upp stämningen lite.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits