What a beautiful morning

En ny dag..

Vi har haft håltimme sen lite över nio. Jag passade på att städa dagrummet. Det var lite skitigt. Sen har jag packat för hemresan.
Vi börjar halv ett. Så drygt. Vill ju hem.

Idag eller imon ska syskonen köpa säng till pappa. Mamma betalar resten av sängen. Vi är ju inte gjorda av pengar :o)

Kopierade en skiva från H där hon hade massa bilder från de första dagarna på kursen. Intressant att se =o)

Jag hatar lingonveckan... Ni killar ska bara veta hur bra ni har det. Nu gör det extra ont eftersom jag inte kan röra mig.
Oj nu kom jag åt en knapp så att firefox kom över hela skärmen.. Hur får man tillbaka det på normalt? Där hittade jag det =o)

De ska ev avliva Palle i helgen. Usch det är det värsta som finns. Tänker på dig Ida!
Palle, lova hälsa till Ludde att vi saknar honom allihopa.

Har käkat massa polly och ett päron... Är mätt nu. Men det kan bero på att jag har ont i magen oxå. Mren jag har ju ett tag till att äta lunch.

H och jag måste vara en av de lataste (eller smartaste). Vi bor två rum ifrån varandra och när vi vill att den ena ska komma till den andra så smsar vi ;o)
Fast jag har ju så jag kan sms fritt till alla som har telenor för 30 kr i månaden. Måste ha det. Får ju sms av syrran varje morgon =o)

Pratade lite med mamma med idag. Är så drygt att ha håltimme.

Annars skiner solen så fint :o)


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits