922 sökande

Jag var en av de 144 som kom in på SMO. Av 922... Inte illa pinkat ;o)

http://www.srv.se/templates/UtbKat_Page____16278.aspx

Lägsta poäng på Revinge var 15.40. Det hade jag, och jag var näst sist. Hihi... Känns underbart.


Var på bio igår.
På Click. Var väl sådär, den gick att titta på iaf.
Åskade gjorde det som fasens igår kväll. Häftiga blixtar lyste upp himlen. Vackert, vackert men farligt, farligt.

Dagens låt: Cascada - Reason

Idag är det hemfärd till Revinge. Ska hämta en i Kristianstad.

Fresten, det är nog inte så smart att tycka om en person i samma barack? Tycker mitt hjärta är svagt och desperat. Men han är ju så snygg... :o)

Kommentarer:
Postat av: Anna

Goa Martin från Götlaborg! Bra kille, han pratade om kombitjänst och sånt I guess. Vad sa han om mig då, jag jobbar ju inte där längre...hmm...

Trivs du då? Många tjejer i klassen? Om folk är idioter är det bara att säga till, okej?

Postat av: Brandkvinnan

Jupp det gjorde han, snackade om kombitjänst.
Det var någon som undrade om det var en tjej i Landskrona så sa han att det var en Anna som nyss slutat och började i Linköping där massa smoare blivit anställda. Visste precis vem han menade ;o)

Oja jag trivs som fisken i vattnet. Det är 3 tjejer i klassen, men bara två ska bli brandmän.
Jupp jag lovar att jag ska säga till men än så länge har de respekt för en :o)

2006-10-01 @ 19:08:26
URL: http://brandkvinnan.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits