Ingen brandstation idag

Resan hem gick bra. Lite blåsigt kanske. Blev en vinglig färd en bit, kompis P hade lite svårt att äta sin lunch ;o)


Skönt att komma hem. Skulle egentligen springa en runda igår men det orkade jag inte. Tog ett bad innan jag lagade mat till pojkarna i huset.
Sen var det slappt hela kvällen.

Mamma tyckte inte om att  jag skulle till stationen idag, jag skulle vara hemma och räfsa löv.
Hopp, då hade jag tagit med mig klubba å allt i onödan. Klockan elva på kvällen undrar hon varför jag inte skulle gå och lägga mig. Jag skulle ju hjälpa till i trädgården sa jag. Bara du kommer hem i vettig tid säger hon då.
Så då var det ju bara till att lägga sig så fort som möjligt. När klockan ringde halv sju var jag trött. Och så har jag inte varit hemma en hel helg på flera veckor. Så jag somnade om. Hallå? Förstår ni inte? Jag orkade inte till stationen idag. Undrar vad det är för fel på mig ;o)
Bara de inte får ett larm idag som jag missar.

Lite ångrar jag mig. Men va fan, jag kommer nog tillbringa en hel del tid på den brandstationen (hoppas jag).

Tränade lite armbrytning med pappa igår. Får väl träna upp mig lite i det så man kan slå killarna i klassen*haha*.


Nähe ut och räfsa löv...

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits