Insatser

Det är redan torsdag.
I måndags städade jag mitt rum i Hoby. Körde ner i tisdags. Hade vår första insats. Det gick väl sådär. Jag var verktygsman, lade ut verktygen på fel ställe, ambulansen hade inte kunnat komma förbi... Får väl tänka på det nästa gång.
Andra insatsen var jag avspärrare. Jag sprang ut och satte upp två tält med lampor. Var inte så svårt, har redan gjort det i skarpt läge ;o)
Sen när jag kom tillbaka till olycksplatsen blev jag sjukvårdare och fick hålla nacken under hela insatsen.

Och igår hade vi teoriprov. Det gick bra. Vi blev godkända.

Idag är jag ledig. Jag har städat mitt rum och bytt lakan till det jag köpte i Ullared.
Iförgår var jag ute och sprang en runda, igår tränade H och jag. Vi ska träna idag igen och sen tvätta våra bilar.

Imorgon är det åter insats. Då ska jag vara säkerhetsman, har inte varit det innan.

Lärare G är väldigt tetig. Jag hade lagt en kofot på golvet vid brandbilen när jag skulle ta av mig reflexvästen så kommer han och klagar att där kan den ju inte ligga. Men jag är ju inte klar än, säger jag och så slår han mig i huvet med ett papper :o) Schyssta lärare*thihi*.

Nähe plugga lite losstagning.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits