Jag springer slang

Jag springer slang

Erkänn det ser ut som om jag burit slang i hela mitt liv? Hehe skojjar bara, har aldrig sprungit med slang innan utan bara gått så det kändes faktiskt i mina ben. Men det ska man träna upp...

Idag har vi börjat med losstagning. Kunde en hel del redan eftersom jag hade om bilenssäkerhetssytstem och losstagning som projektarbete i trean. Men lite repetion och lite nytt är ju inte fel.
Imorgon har vi sjukvård praktiskt.

Vi startade en ny diskussion och gruppuppgift i basgruppen. Denna gången är jag sekreterare så jag ska renskriva och lägga upp det på cursnet.

H och jag ska träna lite sen vid sju. Fast jag kan inte säga att jag är så hälsosam. Käkar chips så att de inte blir för gamla och sen har jag cidern som jag skulle tagit i onsdag som på nåt sätt inte blev av att jag tog*oskyldig*.

Dagens låt: Sylver - Lay All Your Love On Me

Kommentarer:
Postat av: moffast

Lycka till med utbildningen. Den är hur rolig som helst...

2006-10-03 @ 00:21:41
Postat av: Brandkvinnan

Tack :o)
Ja en så länge har det för det mesta varit kul och då har det nästan bara varit teori. Nu börjar det på riktigt och jag drivs som fisken i vattnet =o)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits