Klipp i plåt

I torsdags hade vi jätteskoj. Vi fick klippa i bil. Hehe killarna var i extas, kanske jag oxå.  Vi fick använda mittcylindern och pressa instrumentpanelen så långt fram det gick.
Vi tog ju givetvis ur en patient med spineboard. En gång fick vi skära upp sättet när en satt på sätet. Sen fick jag klippa med den stora saxen i sätet*höhö*.
Sen skulle vi ta väck ett säte med bändaren. Först tog en kille bort två bultar sen orkade han inte mer så tog jag de två sista innersta bultarna. Hihi det var kul.

Jag klippte en pedal med pedalsaxen. Krossade en ruta med en tjönare. Vilken kul eftermiddag. Sen frågade killarna mig var grejorna skulle vara...

Var ju ledig i fredags så jag körde hem i torsdag. Mamma blev överraskad när hon kom hem och jag mötte henne i gången. Positivt överraskad alltså ;o)

Hämtade filmer hos Ida :o)

Igår körde jag till Jessan och handlade underkläder.

Idag är det LAN.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits