Knuff och puff

Jaha var ska man börja?

Igår var man på Ullared. Blev 2052 kr fattigare + bensin och mat. Köpte några för små kläder...Suck..
Det var fel på däcket på brorsans bil, det vobblade rätt rejält. Tog väl en och en halv timme innan vi fick tag på rätt domkraft och fälgkors. Hade det hänt min bil så hade jag haft rätt utrustning från början*hmf*.
När vi väl kom upp köade vi i en timme. Kön var nästan enda bort till öppningen till parkeringen.

Jag gick upp kvart över fem, kom hem vid åttatiden. Gick upp idag halv sju. Brandstationen ju =)
Tyvärr inga larm*osis*. Men det var tetig som tusan idag. B knuffafes och kivades och D tetates. Så jag har haft fullt upp idag. Vi städade och sopade.
Sen åkte lite i den nya brandbilen, tvättade brandbilar. Jag fick tvätta stegbilen själv medan tre pers stod och tvättade en cheva...Orättvist ;o)

Det gick vilt till på innebandyn, lite knuff och puff där. Fina runda ringar på benen. Har inte spelat innebandy sen påskas så man var lite ringrostig.
Dom är så goa så. D klappade mig på kinden när han tetades, han tyckte väl synd om mig*thihi*.

Jag är lite trött idag. Känns som om man ska ta det lite lugnt. Måste ju städa mitt rum sen ju. Har massa kläder från Ullared och från Revinge som ska tvättas. Min data ska med fixas.
Men det har varit en rolig och händelserik helg. Är ledig imon och tis förmiddag. Gött :o)

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits