Ledsen för S

Idag har vi haft ännu mer om risk. Vi har startat upp en situation som handlar om risker vid rökdykning :o)

Jag ringde brandstationen idag för att fråga om risker. Första gången jag ringer är dom ute på larm, andra gången är de fortfarande ute på larm eftersom de fick ett till. Hehe så när jag ringde andra gången var de tillbaka på sitt första larm och grävde efter olja. Ska ringa imon kväll då de har lite mer tid.

Idag var jag och H på spinning. Var ett år sen jag var på spinning, men det var kul, de 55 minuterna gick för fort tycker jag.
Sen käkade jag rotmos med fläskkött*mumma*. Kan vara extra gott eftersom det är mammas mat.

Jag har pratat med pappa och mamma idag.

H och jag tittade på film medan vi käkade massa gott, jag käkade bla farmors äppelpaj. Men jag orkade inte vispa tillräckligt länge på vaniljkrämen så jag fick sörpla lite.

Usch jag lider verkligen med dig S, förstår ungefär hur du har det. Jag är verkligen ledsen för din skull, men det såg du nog när jag med grät när jag kramade om dig. Jag skulle aldrig orkat resa mig efter en sådan sak. Jag kommer göra allt för dig. För att du ska få andra drömmar och mål. Bamsekramar


Dagen jag ej brandman kan nå, slutar mitt hjärta att slå

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits