LSO - trist

Usch vi hade inga roliga lektioner idag. Bara om lagar och Lagen om skydd mot olyckor.

Träffade en brandförman (eller e han brandmästare nu?) från stationen. Han var riktigt pratglader*hihi*.  Fast han är inte från det gänget jag är med i men jag känner han rätt så väl.

Sen har man spelat fotboll med grabbarna. Hehe det var skoj, ramlade i backen en gång men så går det när man ska vara på och knuffas ;o) Och så säger dom att jag ska knuffa mer. Ställde mig ivägen för en, snacka om smäll. Men jag har inte så ont. Kommer väl imon.
Och då ska vi simma på lektionstid. Usch jag tycker inte riktigt om det. Är väl ingen direkt vattenmänniska. Om jag inte får ha simfötter och snorkel, då går det undan =o) Men det får man nog inte ha i bassängen....

Möte idag om boendet. Usch det är så jädra snuskigt här så det inte är sant. Men jag sköter min del, det vet jag.

 Jag drömde att han jag är kär i blev min pojkvän. Äntligen en positiv dröm :o)

Dagens låt: Evanescence - Call Me When You're Sober

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits