Räddade brandmän

På begäran av Jocke så uppdaterar jag nu. Trots att jag inte har nåt jag egentligen att säga.

Resan gick bra igår på vägen hit. Lite jobbigt att köra i mörker bara. Grabben i sätet bredvid var lite trött så han halvsov de sista 5 milen. Då kör man väl rätt okej om han kan göra det.

Sov stenhårt inatt. Gick inte upp förrens nio =) Drömde att jag kom ut på en trafikolycka som brandmännen råkat ut för. Hjälpte till så gott jag kunde och sen kom en styrka till och hjälpe till. Jag kommer ihåg att jag tröstar en kille. Jag har plötsligt fått larmstället på mig och berättar att jag inte är en riktig brandman. Hur som helst så kom det senare fram till att det var en övning :o) Så där kom jag och hjälpte till och trodde det var skarpt läge.
Vilka konstiga drömmar. Jag e iaf glad att jag slapp bli jagad.


Idag har vi börjat med risk. Hoppas att det blir lite kul iaf. Inget slår ju trafikolycka och rökdykning...

Uhh jag vaxade benen igår. Det var inte kul. Så kommer brorsan och säger att jag är mesig...*grr*. Och så fick jag inte testa på honom så han vet vad han pratar om. Vaxet funkade iaf. Får man vara fin får man lida pin.
Tycker att helgerna går så jädra snabbt. Det går snabbt över huvudtaget. Det är bara nio veckor kvar till jul"lovet".

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits