Schtorm

Den här stormen som ska komma oroar mig litegranna... Skåne kommer drabbas hårt och längs kusterna. Jo tack jag kommer bara köra genom Skåne och sen längs kusten imorgon. De varnar att man ska stanna hemma och inte bege sig ut i trafiken. Men jag vill lixom komma hem.
Det blåser knappt nåt nu, bara regnar. Men det är väl lugnet före stormen.

Imorgon har vi bara avslut om vårt grupparbete. Slutar vid elva. Hoppas stormen kommer på kvällen...

Och så kanske man får hjälpa till att röja vägar när man är på stationen på lördagen.

Idag har vi haft lite tråkigt igen om miljö, sen om brandskydd som var lite roligare.

H och jag ska till gymmet sen och träna.

Och jag sitter och käkar godis*höm*...

Hehe jag kommer ev få vara markör hos polisen. Skriver på forumet på polisman.se. Så det ska bli intressant om det blir av :o) Figurant heter det visst där, undra vad exakt en sådan får göra...


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits